Wikipedia

Результати пошуку

Дистанційне навчання. Ф-31

                                         

                    2022/23 навчаьний рік

04.10.22

Практичні завдання  для виконання протягом тижня. Можна виконувати кожного дня.

1. Кожного дня виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (див. відео).

комплекс ранкової гігієнічної гімнастики

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а)ходьба, біг  по пересіченій місцевості, ЗРВ;

б) вправи для  розвитку фізичних якостей:

вправи для бокових м'язів : з положення лежачі на спині, руки в сторони. Підняти  ноги до прямого кута, покласти ноги вліво, потім прямі ноги  перенести вправо, не відриваючи плечі і руки від підлоги (дівчата: 2 серії по 8-10 разів, юнаки -2 серії по   12-15 разів). 

- стрибкові вправи: вистрибування з повного присіду (дівчата - 2 серії по 8-10 разів, юнаки - 2 серії по12-15 разів.

Теоретичне завдання

1. Повторити техніку виконання зупинок кроком та стрибком, повороти після зупинок.

2. Виконання вправи для бокових мязів  (відео, одну серію) прислати в гугл клас або на вайбер(0951957949).

03.10.22

Практичні завдання  для виконання протягом тижня. Можна виконувати кожного дня.

1. Кожного дня виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики  (виконувати свій варіант або скористатись відео).

ранкова гімнастика

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а)  ходьба, повільний біг, ЗРВ;

б) комплекс вправ для загального розвитку:

в) вправи для м'яз  брюшного пресу (самостійно обираєте 3 вправи) та виконуєте по 10-15 разів ( дівчата - 10, юнаки - 15).

г) стрибкові вправи: вистрибування з повного присіду (дівчата - 2 серії по 8-10 разів, юнаки - 2 серії по12-15 разів.

Теоретичне завдання

1. Повторити техніку ведення зі зміною напряму та швидкості;

2. Повторити техніку виконання зупинок кроком та стрибком, повороти після зупинок.

3. Виконання зупинок та поворотів після зупинок (відео) прислати в гугл клас. Виконувати з м'ячем (любим), якщо немає м'яча, то імітувати ведення

27.09.22

Практичні завдання  для виконання протягом тижня. Можна виконувати кожного дня.

1. Кожного дня виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики  (виконувати свій варіант )

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а)  ходьба та  біг по пересіченій місцевості;

б) комплекс вправ для загального розвитку (див. відео).

комплекс вправ для загального розвитку

в) вправи для м'яз  брюшного пресу (самостійно обираєте 3 вправи) та виконуєте по 10-15 разів ( дівчата - 10, юнаки - 15).

г) стрибкові вправи: вистрибування з повного присіду (дівчата - 2 серії по 8-10 разів, юнаки - 2 серії по12-15 разів.

Теоретичне завдання

1. Повторити техніку передач м'яча в парах з наступним кидком у кошик.

2.Повторити техніку виконання штрафних кидків.




3. Виконати вистрибування з повного присіду ( 1 серію8 раз) і відео прислати на вайбер або у гуглклас

26.09.22

ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

 1. Виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики(можна скористатись відео).

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а)ходьба, біг  по пересіченій місцевості;

б) комплекс вправ для загального розвитку:

вправи для м'яз  брюшного пресу: підібрати самостійно, виконувати по 2-3 серії по10-15 разів, в залежності від вправи;

- присідання на одній нозі: дівч. - 2х7р., юн.- 2х10р. 

Деякі вправи за сприятливих погодних умов можна виконувати на свіжому повітрі.

ТЕОРЕТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

1.Техніка виконання поворотів вперед і назад, жонглювання м'ячем (повторити техніку). 
2. Прислати відео  жонглювання  м'ячем  у гуглклас  або на viber (0951957949). Можна скористатись любим м'ячем/

20.09.22

ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

 1. Виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (виконувати свій варіант)

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а) ходьба,біг  по пересіченій місцевості;

б) комплекс вправ для загального розвитку:

вправи для м'яз  брюшного пресу: підібрати самостійно, виконувати по 2-3 серії по10-15 разів, в залежності від вправи;

- присідання на одній нозі: дівч. - 2х7р., юн.- 2х10р. 

Деякі вправи за сприятливих погодних умов можна виконувати на свіжому повітрі.

ТЕОРЕТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

1.Техніка виконання поворотів вперед і назад, жонглювання мячем (повторити техніку). 

2. Повторити способи передачі мяча на місці.
3. Прислати 2 фото жонглювання  м'ячем  у гуглклас або  на viber (0951957949)


19.09.22

Практичні завдання  

1. Кожного дня виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики  (виконувати свій варіант або скористатись відео).

ранкова гімнастика

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а)  ходьба, повільний біг по пересіченій місцевості;

б) комплекс вправ для загального розвитку (див. відео).

комплекс вправ для загального розвитку

3) Виконати:

- вправи для розтягування м'язів ніг. Обрати самостійно;

- В.П. - О.С. 1-упор присівши, 2- упор лежачі, 3-упор присівши, 4-В.П.  (дівчата - 10, юнаки - 15 разів);

Теоретичне завдання

1. Повторити техніку ведення зі зміною напряму та швидкості;

2. Повторити техніку подвійного кроку.

3. Виконання вправи В.П. - О.С. 1-упор присівши, 2- упор лежачі, 3-упор присівши, 4-В.П. (відео) прислати на вайбер або   гугл клас.


13.09.22

Практичні завдання  для виконання протягом тижня. Можна виконувати кожного дня.

1. Кожного дня виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики  (виконувати свій варіант )

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а)  ходьба та  біг по пересіченій місцевості;

б) комплекс вправ для загального розвитку (див. відео).

комплекс вправ для загального розвитку

в) вправи для м'яз  брюшного пресу (самостійно обираєте 3 вправи) та виконуєте по 10-15 разів ( дівчата - 10, юнаки - 15).

г) стрибкові вправи: вистрибування з повного присіду (дівчата - 2 серії по 8-10 разів, юнаки - 2 серії по12-15 разів.

Теоретичне завдання

1.Повторити техніку виконання штрафних кидків.


2. Обрані вправи для м'яз чревного пресу виконати та  прислати на  viber (0951957949) або у гуглклас (вправи виконувати по 10 разів для тренування, для оцінювання прислати виконання по 3рази ).

12.09.22


ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

 1. Виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики(можна скористатись відео).

        комплекс ранкової гімнастики

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а) ходьба, по пересіченій місцевості;

б) комплекс вправ для загального розвитку:

вправи для м'яз  брюшного пресу: підібрати самостійно, виконувати по 2-3 серії по10-15 разів, в залежності від вправи;

- присідання на одній нозі: дівч. - 2х7р., юн.- 2х10р. 

Деякі вправи за сприятливих погодних умов можна виконувати на свіжому повітрі.

ТЕОРЕТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

1. Техніка виконання подвійного кроку. (див. відео). 

Техніка виконання подвійного крок

2. Кидок (імітація кидка) у кошик після подвійного кроку (відео) та відео присідань на одній нозі прислати на  viber (0951957949) або у гуглклас.

06.09.22

Практичні завдання  для виконання протягом тижня. Можна виконувати кожного дня.

1. Кожного дня виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (див. відео).

комплекс ранкової гігієнічної гімнастики

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а)ходьба, біг  по пересіченій місцевості;

б) комплекс вправ для загального розвитку:

вправи для м'яз  брюшного пресу: з положення лежачі на спині , піднімання ніг до прямого кута  (дівчата: 2 серії по 12-15 разів, юнаки -2 серії  18-20 разів). 

- стрибкові вправи: вистрибування з повного присіду (дівчата - 2 серії по 8-10 разів, юнаки - 2 серії по12-15 разів.

Теоретичне завдання

1. Повторити техніку виконання зупинок кроком та стрибком.


3. Визначити за малюнками назви зупинок. Виконати зупинки кроком та стрибком, відео прислатина вайбер або клас рум.



05.09.22

Практичні завдання  для виконання протягом тижня. Можна виконувати кожного дня.

1. Кожного дня виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики  (виконувати свій варіант )

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а) ходьба та біг протягом 5-7 хв.;

б) вправи для загального розвитку;

в) вправи для мізів чревного пресу 2х10-15р. з положення лежачи на спині.

в) спеціальні вправи баскетболіста (підібрати самостійно).

Теоретичне завдання

1. Повторити техніку виривань та вибивань мяча.

2. Повторити техніку виконання кидків у стрибку

3. Ви повинні для отримання оцінок описати техніку виконання  кидків у стрибку та визачити способи зупинок у баскетболі.


30.09.22

Практичні завдання  для виконання протягом тижня. Можна виконувати кожного дня.

1. Кожного дня виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики  (виконувати свій варіант або скористатись відео).

ранкова гімнастика

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а)  ходьба, повільний біг;

б) комплекс вправ для загального розвитку (див. відео).

комплекс вправ для загального розвитку

в) вправи для м'яз  брюшного пресу (самостійно обираєте 3 вправи) та виконуєте по 10-15 разів ( дівчата - 10, юнаки - 15).

г) стрибкові вправи: вистрибування з повного присіду (дівчата - 2 серії по 8-10 разів, юнаки - 2 серії по12-15 разів.

Теоретичне завдання

1. Повторити техніку ведення зі зміною напряму та швидкості;

2. Повторити техніку виконання зупинок кроком та стрибком, повороти після зупинок.

3. Виконання зупинок та поворотів (відео) прислати в гугл клас.

29.08.22

Практичні завдання  для виконання протягом тижня. Практичні завдання  виконувати кожного дня для підтримки достатнього рухового режиму.

1. Кожного дня виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (див.відео) або виконувати свій варіант.

ранкова гімнастика

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00  виконувати  вправи для загальної фізичної підготовки:

а) ходьба та  біг на місці;

б) комплекс вправ для загального розвитку:

- вправи для розтягування м'язів ніг. Обрати самостійно;

- В.П. - О.С. 1-упор присівши, 2- упор лежачі, 3-упор присівши, 4-В.П.  (дівчата - 10, юнаки - 15 разів);

- вправи для м'яз з брюшного пресу (2 серії по 10-15 разів). Вправи обрати самостійно.

Теоретичне завдання 

1.Повторити техніку  виконання  передач м'яча у парах та трійках на місці.

2. Повторити техніку позиційного нападу. 

3. Вправи (3)   для розтягування м'язів ніг (фото або відео)  прислати на електронну адресу lubovbogatirova@gmail.com.або viber (0951957949).  



23.08.22

Практичні завдання  для виконання протягом тижня. Можна виконувати кожного дня.

1. Кожного дня виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики  (виконувати свій варіант )

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а) ходьба та біг протягом 5-7 хв.;

б) вправи для загального розвитку;

в) спеціальні вправи бігуна: 

- біг з високим підніманням стегна 2х15м.;

- біг із закиданням гомілок назад;

- біг стрибками;

- біг з прискоренням 2х20м.

Теоретичне завдання

1. Повторити техніку виривань та вибивань мяча.

2. Повторити техніку виконання кидків у стрибку

3. Ви повинні для отримання оцінок описати техніку виконання  кидків у стрибку та визачити способи зупинок у баскетболі.


22.08.22

Практичні завдання  для виконання протягом тижня. Можна виконувати кожного дня.

1. Кожного дня виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики  ( можна виконувати свій варіант).

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а) біг на місці або по пересіченій місцевості;

б) комплекс вправ для загального розвитку. Можна скористатись відео , можна виконувати свій варіант.

комплекс вправ для загального розвитку

вправи для м'яз  брюшного пресу (самостійно обираєте 3 вправи);

- вправи для розтягування м'язів ніг. Обрати самостійно.

Теоретичне завдання

1. Повторити техніку виконання передач м'яча (баскетбол) у зустрічних колонах.

2. Повторити техніку виконання штрафного кидка.

3. Повторити дії гравців під час змішаного захисту. 

4. Фото (відео) виконання 3  вправ  для розтягування мязів ніг  прислати на електронну адресу lubovbogatirova@gmail.com. або viber (0951957949).


2.22


Практичні завдання  для виконання протягом тижня. Практичні завдання  виконувати кожного дня для підтримки достатнього рухового режиму.

1. Кожного дня виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (див.відео) або виконувати свій варіант.

ранкова гімнастика

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00  виконувати  вправи для загальної фізичної підготовки:

а) ходьба та  біг на місці;

б) комплекс вправ для загального розвитку:

- вправи для розтягування м'язів ніг. Обрати самостійно;

- В.П. - О.С. 1-упор присівши, 2- упор лежачі, 3-упор присівши, 4-В.П.  (дівчата - 10, юнаки - 15 разів);

- вправи для м'яз з брюшного пресу (2 серії по 12-15 разів). Вправи обрати самостійно.

Теоретичне завдання 

1.Повторити техніку  виконання  передач м'яча у парах та трійках на місці.

2. Повторити техніку особистого та зонного захисту (див. матеріал за 26.03.2021 року).

3. Вправи (3)   для розтягування м'язів ніг (фото або відео)  прислати на електронну адресу lubovbogatirova@gmail.com.або viber (0951957949).  

                                31.01.22.

Практичні завдання  для виконання протягом тижня. Можна виконувати кожного дня.

1. Кожного дня виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики  (виконувати свій варіант )

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а)  ходьба та  біг на місці ;

б) комплекс вправ для загального розвитку (див. відео).

комплекс вправ для загального розвитку

в) вправи для м'яз  брюшного пресу (самостійно обираєте 3 вправи) та виконуєте по 10-15 разів ( дівчата - 10, юнаки - 15).

г) стрибкові вправи: вистрибування з повного присіду (дівчата - 2 серії по 8-10 разів, юнаки - 2 серії по12-15 разів.

Теоретичне завдання

1.Повторити техніку виконання штрафних кидків.



2. 2 фото (самостійно обраних)  вправ для м'язів  черевного  пресу прислати на електронну адресу lubovbogatirova@gmail.com. або viber (0951957949). 

 30.04., 04.05.21

  Практичні завдання  для виконання протягом тижня. Можна виконувати кожного дня.

1. Кожного дня виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики.

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00  виконувати  вправи для загальної фізичної підготовки:

а) біг на місці або по пересіченій місцевості;

б) комплекс вправ для загального розвитку;

- присідання на одній нозі: дівчата - 2х8, юнаки - 2х12.

- вправи для м'язів спини: лежачи на спині, руки за головою. Підйом плечового поясу вгору і повертаємось у В.П.(дівчата виконують 2Х8, юнаки 2х12 р.)

ТЕОРЕТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

1.  Повторити техніку виконання обманних рухів, знайти матеріал самостійно.

 2. Повторити техніку    виконання зупинок кроком і стрибком. Переглянути фото.



                     


3.Прислати фото виконання  присідання на одній нозі   на електронну адресу lubovbogatirova@gmail.com. або viber (0951957949).     

      27.04.,03.05.21

Практичні завдання  для виконання протягом тижня. Можна виконувати кожного дня.

1. Кожного дня виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (див. відео).

комплекс ранкової гігієнічної гімнастики

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а) біг на місці або по пересіченій місцевості;

б) комплекс вправ для загального розвитку:

вправи для м'яз  брюшного пресу: з положення лежачі на спині , піднімання ніг до прямого кута  (дівчата: 2 серії по 12-15 разів, юнаки -2 серії  18-20 разів). 

- стрибкові вправи: вистрибування з повного присіду (дівчата - 2 серії по 8-10 разів, юнаки - 2 серії по12-15 разів.

3. Повторити техніку виконання передач в парах на різними способами (переглянути відео)

 техніка виконання передач мяча в баскетболі 

4. Повторити техніку накривання м'яча під час кидка.

Накривання м`яча при кидку. Захисник, який має деяку перевагу перед нападаючим в зростанні і в висоті стрибка, повинен спробувати перешкодити вильоту м`яча з рук прикидку. У момент протидії кидку рука захисника повинна опинитися безпосередньо біля м`яча. Тоді зігнуту кисть накладають на м`яч збоку зверху, і кидок виконати не вдається. Накривання м`яча при кидку може здійснюватися ззаду, спереду і збоку від нападника. Для ефективного виконання прийому захиснику потрібно вибір правильної позиції, стан стартової готовності його ніг і рук: своєчасне вистрибування і володіння досить високим стрибком в поєднанні з раціональним рухом рук.

5.  Вправу (1) запропоновану для м'язів чревного пресу   (можна свою вправу) прислати на електронну адресу lubovbogatirova@gmail.com. або viber (0951957949)

26.04.21

ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

 1. Виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики(можна скористатись відео).

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а) біг на місці або по пересіченій місцевості;

б) комплекс вправ для загального розвитку:

вправи для м'яз  брюшного пресу: підібрати самостійно, виконувати по 2-3 серії по10-15 разів, в залежності від вправи;

- присідання на одній нозі: дівч. - 2х7р., юн.- 2х10р. 

Деякі вправи за сприятливих погодних умов можна виконувати на свіжому повітрі.

ТЕОРЕТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

1.Заслони в баскетболі. Варіанти заслонів (ознайомитись з матеріалом).

Заслін. Це взаємодія заснована на наданні допомоги партнеру. За тактичним призначенням заслони розрізняють по тим задачам, для вирішення яких вони застосовуються. Так, «заслін для кидка» звільняє партнера від активної протидії кидку.

«Заслін для догляду» - допомога партнеру, який володіє м'ячем, для відходу від опікає противника в найбільш «гострому» напрямку.

«Заслін для виходу» - допомога партнеру у звільненні від опікає для безперешкодного виходу на отримання м'яча. Розрізняють заслони:

1. Внутрішній - ставиться гравцеві, що стоїть на місці. Найчастіше він використовується для виконання кидка.

2. Зовнішній - ставиться гравцеві, що стоїть на місці. Затуляє розташовується збоку-позаду або збоку-спереду таким чином, щоб перепинити шлях опікати за йдуть гравцем. Застосовується «для виходу» і «для догляду».

3. Наведення - заслін, ініціатива в постановці якого належить гравцеві, який бажає звільнитися від опіки. Може бути виконаний по відношенню до гравця, що стоїть на місці, і до гравця, що знаходиться в русі назустріч.

4. Перетин - заслін, в якому обидва партнери взаємодіють між собою, перебувають у русі, перетинаючи шлях один одному під кутом. У місці перетину їх шляхів захисники стикаються, і з'являється можливість звільнитися від опіки.

Обов'язковою умовою при постановці заслонів є розворот ставить заслін або просування за які використовують заслін. Це дозволяє на більш тривалий час звільнити партнера від опіки і одночасно знову бути готовим до взаємодії з ним.

Передача і ривок до кошика із зміною напрямку двіженіяіспользуется для введення захисника взаблужденіе. Нападаючий робить два або три кроки в напрямку партнера з м'ячем, а потім проривається до кошика, готуючись отримати м'яч.

Ривок за спиною захисника Коли захисник, змістившись на лінію передачі, ускладнює отримання м'яча, нападаючий повинен зробити ривок за його спиною до кошика. Партнер з м'ячем повинен бути постійно готовим негайно передати м'яч.

Ці взаємодії базуються на першому можливий рух нападника без м'яча - до кошика.

На другому можливий рух нападаючого після передачі - до партнера з м'ячем - базуються ситуації з використанням заслонів. При цьому нападник може пройти повз партнера зовні, наводячи на нього свого захисника (заслін наведенням), або всередині, між партнером і кошиком, поставивши для нього заслін (стаціонарний заслін),

Передача і кидок через заслону наведенням Гравець передає м'яч партнеру і робить ривок слідом за передачею, обходячи партнера зовні і наводячи на нього свого захисника. Отримавши зворотну передачу, він може виконати кидок через заслону.

Передача і прохід через заслону наведенням Після отримання передачі від партнера гравець може пройти до кошика з веденням через заслону.

Передача після проходу через заслону наведенням Якщо захисник переключається на гравця, що виходить з веденням через заслону, його партнер повинен зробити ривок до кошика і отримати м'яч від дриблер.

Легко переконатися, що ті ж три можливості реалізації ситуацій з заслоном виникають при русі гравця без м'яча всередині і постановки їм стаціонарного заслону для партнера з м'ячем, а також при русі гравця з м'ячем (ведення) повз партнера без м'яча (зовні або всередині).

Взаємодії трьох гравців До взаємодій трьох гравців відносяться «трикутник», «трійка», «мала вісімка», «схресний вихід», «здвоєний заслін».

«Трикутник» - взаємодія, в якому гравці розташовуються, утворюючи трикутник, звернений підставою в сторону атаки. Воно може проводитися зі зміною і без зміни місць за принципом «передай і виходь». Можливість передавати м'яч в декількох напрямках створює труднощі в захисті, на що і розраховано це взаємодія. Якщо противник не робить протидії, то володіє м'ячем надається можливість виконувати передачі в будь-якому напрямку. Якщо протидіє один гравець, він буде відступати до району, найбільш небезпечного для атаки, і там вступить в боротьбу. Тому доцільно володіє м'ячем застосувати ведення, тим самим викликати опіку на себе і потім передати м'яч партнеру, що знаходиться в найбільш вигідному положенні. Якщо протидіють два гравці, то слід враховувати їхню поведінку. Якщо вони відступають, гравець, який володіє м'ячем, повинен перейти на ведення і викликати одного з захисників на себе. Передача повинна послідувати гравцеві, вільному від опіки. При чисельному рівність опікуються застосовуються виходи на вільне місце, як і при взаємодії двох гравців.

«Трійка» - взаємодія, засноване на використанні заслону для виходу. Застосовується тільки в тих випадках, коли є рівна кількість протидіючих захисників, які опікають щільно. Організація Розстановка гравців на майданчику нагадує трикутник. М'яч у гравця на вершині трикутника. Нападаючої з м'ячем починає взаємодію передачею в одну сторону, а сам направляється для постановки заслону в іншу сторону. Нападник, якому ставиться заслін відкривається під щит або на вільне місце, отримує м'яч і виконує кидок. Атака в даному взаємодії виконувалася з різних сторін. Також з різних дистанцій виконувалися кидки.

«Мала вісімка» - взаємодія, засноване на заслонах «наведенням» і «перетином». Шлях гравців під час взаємодії нагадує цифру вісім. В результаті неодноразового повторення створюються умови, коли опекающие потрапляють під заслін. Тимчасове звільнення від опіки використовується для атаки кошика. Організація. Початкове розташування нагадує трикутник, м'ячем володіє середній гравець. Гравець з м'ячем починає ведення в сторону одного з партнерів. Гравець, в сторону якого виконується ведення виходить назустріч і отримує передачу з рук в руки в момент перетину. Далі гравець передавав м'яч робить ривок до кошика з подальшим відновленням позиції на фланзі. Нападник з веденням слід в бік третього партнера, також здійснює зустрічний рух. У момент їх перетину також відбувається передача м'яча з рук в руки. Дріблер знову займає місце в центрі майданчика замикаючи «вісімку», а передав м'яч займає місце на фланзі. Цикл повторюється кілька разів. У певний момент кожен з гравців відкривається, отримує м'яч в зручній позиції і виконує помітно в кільце.

«Скрестного вихід» - взаємодія, також засноване на використанні заслонів «перетином». На початку взаємодії гравці розташовуються «трикутником», зверненим кутом до щита атаки. Два гравці, що утворюють основу трикутника, слідують вперед до третього гравця і перед ним використовують перетин. В результаті опекающие захисники наштовхуються на третього взаємодіє, за рахунок чого створюється можливість тимчасового звільнення від опіки, що використовується для атаки.

«Здвоєний заслін» - взаємодія, в якому два гравці одночасно ставлять заслін одному і тому ж захиснику. Можливе рух нападаючого після передачі - до партнера без м'яча - залучає у взаємодії трьох гравців. При цьому можливі різні поєднання гравців, в залежності від займаних ними позицій на майданчику; два гравці задньої лінії і крайній нападаючий; два гравці задньої лінії і центровий; центровий, гравець задньої лінії і крайній нападаючий; центровий і два крайніх нападників.

Взаємодії двох гравців задньої лінії і крайнього нападника Середній гравець в цій ланці передає м'яч партнеру і виконує ривок в протилежному від м'яча напрямку, встановлюючи стаціонарний заслін для партнера без м'яча. Останній виходить з-за заслону до кошику для отримання м'яча і подальшої атаки. Якщо вихід до кошику утруднений (така ситуація виникає при перемиканні захисника на що виходить з-за заслону гравця), що виходить з-за заслону гравець може отримати м'яч далеко від кошика ісделалось передачу партнеру, що рухається до кошику після постановки заслону.

2. Прислати  фото вправи (присідання на одній нозі)  на електронну адресу lubovbogatirova@gmail.com. або viber (0951957949).


 23.04.21

Практичні завдання  для виконання протягом тижня. Можна виконувати кожного дня.

1. Кожного дня виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики  ( можна виконувати свій варіант).

ранкова гімнастика

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а) біг на місці або по пересіченій місцевості;

б) комплекс вправ для загального розвитку (можна виконувати свій варіант).

комплекс вправ для загального розвитку

в) вправи для зміцнення  м'язів спини   (самостійно обираєте 2 вправи).

г) стрибкові вправи: стрибки ноги нарізно, ноги разом (дівчата - 2 серії по 40 разів, юнаки - 2 серії по50 разів.

Теоретичне завдання

1.Повторити техніку виконання протидій кидкам у кошик. Способи протидій кидкам.

2. Фото (відео) стрибкових   (фото або відео) прислати на електронну адресу lubovbogatirova@gmail.com. або viber (0951957949).


20.04.21        

Практичні завдання  для виконання протягом тижня. Можна виконувати кожного дня.

1. Кожного дня виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики  ( можна виконувати свій варіант).

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а) біг на місці або по пересіченій місцевості;

б) комплекс вправ для загального розвитку. Можна скористатись відео , можна виконувати свій варіант.

комплекс вправ для загального розвитку

вправи для м'яз  брюшного пресу (самостійно обираєте 3 вправи).

- стрибкові вправи: вистрибування з повного присіду (дівчата - 2 серії по 8-10 разів, юнаки - 2 серії по 12-15 разів.

Теоретичне завдання

1. Повторити техніку виконання  кидка у стрибку (див. відео).

кидок у стрибку

2.Вправу  для м'яз чревного пресу  (фото або відео) прислати на електронну адресу

lubovbogatirova@gmail.com. або viber (0951957949).


 19.04.21

Практичні завдання  для виконання протягом тижня. Можна виконувати кожного дня.

1. Кожного дня виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики  ( можна виконувати свій варіант).

ранкова гімнастика

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а) біг на місці або по пересіченій місцевості;

б) комплекс вправ для загального розвитку (можна виконувати свій варіант).

комплекс вправ для загального розвитку

в) вправи для м'яз  брюшного пресу (самостійно обираєте 3 вправи).

г) стрибкові вправи: вистрибування з повного присіду (дівчата - 2 серії по 8-10 разів, юнаки - 2 серії по12-15 разів.

Теоретичне завдання

1.Повторити техніку виконання далеких  передач мяча різними способами (самостійно). 

2.  Вправи (2) з комплексу ранкової гімнастики  (фото або відео) прислати на електронну адресу lubovbogatirova@gmail.com. або viber (0951957949).

 

 16.04.21.

 ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

 1. Виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики(можна скористатись відео).

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а) біг на місці або по пересіченій місцевості;

б) комплекс вправ для загального розвитку:

вправи для м'яз  брюшного пресу: підібрати самостійно, виконувати по 2-3 серії по 10-15 разів, в залежності від вправи та самопочуття;

- присідання на одній нозі: дівч. - 2х7р., юн.- 2х10р. ;

- стрибки зі скакалкою:2х100 р.

Деякі вправи за сприятливих погодних умов можна виконувати на свіжому повітрі.

ТЕОРЕТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

1.Техніка ведення м'яча з обводкою. Повторити (самостйно знайти).

2. Повторити техніку виконання подвійного кроку (див.відео)

Техніка виконання подвійного кроку

3.  Прислати  фото (відео) присідання на одній нозі   на електронну адресу lubovbogatirova@gmail.com. або viber (0951957949).


13.04.21

  Практичні завдання  для виконання протягом тижня. Можна виконувати кожного дня.

1. Кожного дня виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики.

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00  виконувати  вправи для загальної фізичної підготовки:

а) біг на місці або по пересіченій місцевості;

б) комплекс вправ для загального розвитку;

- присідання на одній нозі: дівчата - 2х8, юнаки - 2х12.

- вправи для м'язів спини: лежачи на спині, руки за головою. Підйом плечового поясу вгору і повертаємось у В.П.(дівчата виконують 2Х8, юнаки 2х12 р.)

ТЕОРЕТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

1.  Передача м'яча в парах на місці та у русі. Повторити техніку, знайти матеріал самостійно.

 2. Повторити техніку    переміщення гравців у нападі та у захисті (див. матеріал за 30.03).                     

3.Прислати фото виконання  вправ для м'язів спини (можна свій варіант).  на електронну адресу lubovbogatirova@gmail.com. або viber (0951957949).                      

12.04.21

Практичні завдання  для виконання протягом тижня. Можна виконувати кожного дня.

1. Кожного дня виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики  ( можна виконувати свій варіант).

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а) біг на місці або по пересіченій місцевості;

б) комплекс вправ для загального розвитку (обрати самостійно).

в) згинання та розгинання рук від підлоги:юнаки виконують 2х25р., дівчата виконують з положення стоячі на колінах 2х12 р.

г) стрибкові вправи: стрибки ноги нарізно, руки в сторони, ноги разом, руки вниз, (дівчата - 2 серії по 20 разів, юнаки - 2х30 р.

Теоретичне завдання

1. Повторити техніку ведення мяча на швидкість.

2. Фото або відеозгинання рук від підлоги  прислати на електронну адресу

lubovbogatirova@gmail.com. або viber (0951


09.04.21 

                    

Практичні завдання  для виконання протягом тижня. Можна виконувати кожного дня.

1. Кожного дня виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики  ( можна виконувати свій варіант).

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а) біг на місці або по пересіченій місцевості;

б) комплекс вправ для загального розвитку.

комплекс вправ для загального розвитку

в) вправи для м'яз  брюшного пресу (самостійно обираєте 3 вправи).

г) стрибкові вправи: вистрибування з повного присіду (дівчата - 2 серії по 8-10 разів, юнаки - 2 серії по12-15 разів.

Теоретичне завдання

1.Повторити техніку виконання подвійного кроку (див.відео)

Техніка виконання подвійного кроку

2. Передача м'яча в парах та трійках на місці та у русі. Повторити способи.

3.Самостійно обрати 7 вправ для загального розвитку.

3. 2 вправи для загального рлзвитку (фото або відео) прислати на електронну адресу

lubovbogatirova@gmail.com. або viber (0951957949).

 

  06.04.21      

ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

 1. Виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики(можна скористатись відео).

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а) біг на місці або по пересіченій місцевості;

б) комплекс вправ для загального розвитку:

вправи для м'яз  брюшного пресу: підібрати самостійно, виконувати по 2-3 серії по10-15 разів, в залежності від вправи;

- присідання на одній нозі: дівч. - 2х7р., юн.- 2х10р. 

Деякі вправи за сприятливих погодних умов можна виконувати на свіжому повітрі.

ТЕОРЕТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

1.Техніка виконання поворотів вперед і назад, жонглювання мячем (повторити техніку). 
2. Прислати 2 фото жонглювання  м'ячем  на електронну адресу lubovbogatirova@gmail.com. або viber (0951957949).

  05.04.


Практичні завдання  для виконання протягом тижня. Можна виконувати кожного дня.

1. Кожного дня виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики  9виконувати свій варіант )

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а) біг на місці або по пересіченій місцевості;

б) комплекс вправ для загального розвитку

комплекс вправ для загального розвитку

в) вправи для м'яз  брюшного пресу (самостійно обираєте 3 вправи).

г) стрибкові вправи: вистрибування з повного присіду (дівчата - 2 серії по 8-10 разів, юнаки - 2 серії по12-15 разів

Теоретичне завдання

1.Повторити техніку виконання кидків із середньої та дальньої відстані (знайти матеріал в інтернеті або у своїх лекціях).

2. Повторити техніку зонного захисту.

3. 2 фото (самостійно обраних) стрибкових вправ прислати на електронну адресу lubovbogatirova@gmail.com. або viber (0951957949). за результатами оцінок буде виставлено модульну оцінку.


 02.04.21.

Практичні завдання  для виконання протягом тижня. Можна виконувати кожного дня.

1. Кожного дня виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики  (виконувати свій варіант )

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а) біг на місці або по пересіченій місцевості;

б) комплекс вправ для загального розвитку

комплекс вправ для загального розвитку

в) вправи для м'яз  брюшного пресу (самостійно обираєте 3 вправи).

г) стрибкові вправи: вистрибування з повного присіду (дівчата - 2 серії по 8-10 разів, юнаки - 2 серії по12-15 разів.

Теоретичне завдання

3. Повторити техніку особистого та зонного захисту матеріал див. за 26.03.21).

4. Визначити зупинки в баскетболі, виконати зупинку стрибком, фото або відео виконання  прислати на електронну адресу lubovbogatirova@gmail.com. або viber (0951957949). за результатами оцінок буде виставлено модульну оцінку.

         30.03.21          

                                             

Практичні завдання  для виконання протягом тижня. Можна виконувати кожного дня.

1. Кожного дня виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики  (виконувати свій варіант ).
2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а) біг на місці або по пересіченій місцевості;

б) комплекс вправ для загального розвитку

комплекс вправ для загального розвитку

в) вправи для м'яз  брюшного пресу (самостійно обираєте 3 вправи).

г) стрибкові вправи: вистрибування з повного присіду (дівчата - 2 серії по 8-10 разів, юнаки - 2 серії по12-15 разів

Теоретичне завдання

1.Повторити техніку переміщення гравця у захисті (баскетбол)

Техніка захисту баскетболіста

З перших занять необхідно приступити до вивчення стійки і переміщення в захисті. Головне завдання переміщень в захисті - вміння своєчасно і правильно вибрати позицію в залежності від розміщення нападаючого з м'ячем або без м'яча і активними діями зупинити атаку або перешкодити її організації.
Переміщення в захисті вивчають у такій послідовності: основна стійка і вибір місця стосовно до гравця, якого опікують; своєчасний вихід на вихідну позицію для опіки гравця; переміщення під час опіки гравця без м'яча; переміщення під час опіки гравця, який володіє м'ячем і переміщується з веденням м'яча на майданчику.
Більш ефективно прийоми захисту вивчаються, коли їх вивчати паралельно з адекватними прийомами гри у нападі.
Орієнтовні вправи:
1.  Довільне переміщення приставними кроками (вперед, вперед-вліво тощо); те саме за зоровим сигналом; біг спиною вперед, по черзі виконуються короткі ривки вперед і назад.
2. Шикування парами біля лицьової лінії (захисник і нападаючий). Завдання нападаючого - застосовуючи фінти і змінюючи напрямок бігу,     перебігти    до    протилежної    лицьової    лінії.     Захисник переміщується в стійці і не дає можливості пройти нападаючому на протилежну лицьову лінію.
3.  Шикування в трійках. Двоє розмішуються обличчям один до одного на відстані 1,5—2 м, третій (ведучий) між ними. Ведучий переміщується  приставними  кроками  в  сторони,  назад,  раптово змінює напрямок, зупиняється, наближається до партнерів, а вони повинні постійно зберігати інтервал, повторюючи переміщення в
захисній стійці.
4. Рухливі ігри: «Вовк в канаві», естафети з переміщенням спиною
вперед.
Для навчання техніки оволодіння м'ячем і протидіям викори­стовують вправи, які стимулюють активність і ефективність гри в захисті. Щоб гравці освоювали правильний спосіб захвату м'яча, спочатку полегшують умови виконання вправ, які імітують основні дії нападаючого. На кожному занятті рекомендується навчати
прийомам гри у захисті.
Особливу увагу необхідно приділяти вивченню прийомів боротьби за м'яч, який відскочив від щита. Для його ефективного виконання необхідно добре орієнтуватися, вміти визначити можливий напрямок відскоку м'яча, своєчасно зайняти позицію, яка б загороджувала шлях нападаючому гравцю до м'яча.
Орієнтовні вправи:
1. Шикування парами обличчям один до одного. Один із партнерів володіє м'ячем. Кожний раз, коли партнер з м'ячем імітує передачу, гравець без м'яча намагається вибити м'яч ударом зверху або знизу; та сама вправа виконується під час поворотів на місці.
2.   Гравці шикуються в шеренгу на бічних лініях майданчика. Посередині   між   партнерами   лежить   м'яч.   За   сигналом   гравці переміщуються    приставними    кроками   до   м'яча,    намагаються захопити його. Гравець, який запізнився, вириває м'яч ривком на себе.
3.  Шикування по чотири гравці: два захисники й два нападаючі. Гравці-нападаючі   вільно  переміщуються   на  майданчику   і  після повороту на місці передають м'яча один одному. Завдання захисника - під час повороту вибити м'яча з рук нападаючого.
4.  Шикування по 3 гравці. Один з них з м'ячем знаходиться на відстані 5-6 м від своїх партнерів (один нападаючий, а другий захисник). Гравець, який виконує обов'язки захисника, знаходиться позаду; збоку від нападаючого. Гравець з м'ячем імітує передачу м'яча партнеру. Після декількох удаваних спроб, м'яч передають партнерові, а захисник намагається вибрати правильний момент і перехопити його.
5.  Шикування   парами біля лицьової лінії. Гравець веде м'яч до протилежної лицьової лінії. Другий гравець переміщується поруч з ним, вибирає момент і перехоплює м'яча, виконує ведення м'яча в зворотному напрямку; те саме під час ведення м'яча по прямій і змінюючи напрямки.
6. Шикування в колі, один гравець в центрі; гравці передають м'яч між собою в різних напрямках. Гравець, який знаходиться в центрі, повинен  перехопити   передачу.   Після   перехоплення   в   коло  йде гравець, який виконав цю передачу.
7.  Шикування по три гравці біля кожного щита. Один гравець виконує штрафний кидок, двоє інших протидіють один одному, намагаються оволодіти м'ячем, який відскочив від шита. Переможець отримує право на штрафний кидок.

2. Ознайомитись з теоретичним матеріалом.

3. Варіанти (самостійно обрані) виконання вправ для чревного пресу (фото або відео) 

прислати на електронну адресу lubovbogatirova@gmail.com. або viber (0951957949)


   29.03.21

ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

 1. Виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики(можна скористатись відео).

        комплекс ранкової гімнастики

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а) біг на місці або по пересіченій місцевості;

б) комплекс вправ для загального розвитку:

вправи для м'яз  брюшного пресу: підібрати самостійно, виконувати по 2-3 серії по10-15 разів, в залежності від вправи;

- присідання на одній нозі: дівч. - 2х7р., юн.- 2х10р. 

Деякі вправи за сприятливих погодних умов можна виконувати на свіжому повітрі.

ТЕОРЕТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

1.Техніка накривання мяча під час кидка у кошик.

3. Техніка виконання подвійного кроку. (див. відео) 

Техніка виконання подвійного кроку

4. Прислати опис виконання техніки накривання м'яча під час кидка у кошик на електронну адресу lubovbogatirova@gmail.com. або viber (0951957949)


                                               26.03.21


Практичні завдання  для виконання протягом тижня. Можна виконувати кожного дня.

1. Кожного дня виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики  (виконувати свій варіант )

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а) біг на місці або по пересіченій місцевості;

б) комплекс вправ для загального розвитку

комплекс вправ для загального розвитку

в) вправи для м'яз  брюшного пресу (самостійно обираєте 3 вправи).

г) стрибкові вправи: вистрибування з повного присіду (дівчата - 2 серії по 8-10 разів, юнаки - 2 серії по12-15 разів

3. Техніка особистого та зонного захисту ( повторити техніку, матеріал див. нижче).

Зонний захист.

При зонному захисті кожен гравець опікує закріплену за ним ділянку площадки під своїм щитом. Задачі захисника при цьому зводяться до того, щоб не допустити в цій зоні появи суперника, одержання м'яча суперником, кидка по кільцю з цієї зони. При цьому кожен захисник постійно повинний почувати командне розміщення, разом із усіма гравцями зміщати зонну побудову убік  м'яча, активно руйнувати  комбінації супротивника, що атакують, змушувати суперників до кидків з далеких дистанцій, опановувати м'ячем, що відскочив, швидко переходити від захисту до атаки. Слабкими сторонами зонного захисту є неефективність проти далеких кидків і змушена пасивність окремих гравців.


Особистий захист.


Особистий захист характерний тим, що кожний  гравець  команди, що захищається, опікує закріпленого гравця команди суперників, протидіючи його участі в атакуючих діях. Цей варіант жадає від захисника підвищеної уваги, витривалості і гарного розуміння гри. Варто враховувати індивідуальні можливості захисників: потрібно вибирати для опіки ("тримання") такого гравця, якого ви здатні перевершити в умінні й у швидкості. Для системи особистого захисту є строге правило: захисник повинний розташовуватися спиною до свого щита і знаходитися в трикутнику, утвореному гравцем з м'ячем, підопічним гравцем і своїм щитом, тобто захисник повинний не упускати м'яч з полючи зори, опікуваного гравця-суперника і завжди виявлятися на його шляху до щита. Задачі захисника зводяться до того, щоб не допускати одержання м'яча підопічним гравцем. Якщо він усе-таки  м'яч одержав - змусити його відступити до бічної лінії і відвернутися від площадки. Якщо опікуваний гравець почав ведення - змусити його зупинитися, змусити його зробити поспішну чи невигідну передачу (назад, слабкому гравцю і т.п.), заважати йому займати награні крапки, перехоплювати адресовані йому м'ячі, не дати опікуваному гравцю виконати кидок по кільцю, не допускати, щоб опікуваний гравець заволодів м'ячем при його відскоку від щита.


Одним із сучасних варіантів особистого захисту є захист пресингом, коли гравці персонально опікують усіх гравців суперника на своїй  чи половині на всій площадці. Пресинг припускає більш близьке (у межах правил) розташування до опікуваного гравця, гру на випередження всіх його дій, сковування його рухливості, руйнування комбінацій команди, що атакують, на самому початку їхнього розвитку. Інша відмітна риса захисту пресингом полягає в груповому доборі м'яча. Однак це сильна сторона захисної системи може обернутися і слабкою гранню: при груповому доборі м'яча в команді супротивника виявляється неприкритий гравець. При цій системі захисту треба постійно бачити всю площадку, аналізувати кожну ігрову ситуацію і моментально приймати рішення: переключатися на суперника, що пішов з-під опіки і рветься до кільця, іти в  відрив чи виконувати довгу передачу на вихідного  партнера, як тільки будь-який гравець вашої команди заволодіє м'ячем, і т.д.

Тактика командного нападу.


Успіх у нападі приходить до команди, що більш упевнено володіє м'ячем, гравці якого швидше приймають і здійснюють рішення, частіше кидають по кільцю, агресивно атакують і руйнують захисні побудови суперників, грають різноманітно і не дозволяють захисту пристосуватися до своєї системи нападу.


Напад швидким проривом.


Дуже ефективний варіант нападу з використанням елемента несподіванки: треба встигнути підбігти до щита і виконати кидок по кільцю до того, як команда повернеться й організує оборону.  У відрив іде звичайно один найшвидший  гравець, два  інших вибігають до бічних середин для прийому м'яча і моментальної передачі її у відрив. Сигналом для їхнього ривка служить момент лову м'яча  одним з партнерів. Перша задача гравця, що оволодів м'ячем, - побачити відрив і зробити довгу передачу на вихід партнеру, що рвонувся до щита. Не слід чекати, доки гравець який тікає набере швидкість: передачу треба робити швидко, з  випередженням  гравця, що тікає, на 4-5 м з розрахунком, що він наздожене м'яч. Кращої в цьому випадку буде передача однією рукою від плеча.


Однак не завжди вдається зробити таку довгу передачу. Тоді м'яч також швидко передається одному (ближньому) гравцю на бічну середину, а вже цей гравець негайно переправляє м'яч гравцю, що пішов у відрив.


Напад проти зонного захисту.


Кращою атакою проти команди, що встигла організувати зонний захист, є точний кидок із середньої дистанції. Для цього нападаючі починають передавати м'яч вправо і вліво навколо зони, а один чи два "снайпери" у цей час непомітно займають "свої крапки". При одержанні м'яча "снайпер" виконує кидок, після чого сам і з ним два-три гравця йдуть під щит для добивання м'яча (не менш одного гравця залишається в зоні центрального кола на випадок швидкого відриву суперників).
Однак зробити кидок не завжди вдається. Тоді гравці нападаючої команди по одному (чи парами зі зміною місць) перебігають трьох секундну зону, на мить зупиняючись в центрі для одержання м'яча і кидка. Інші гравці, що передають м'яч один одному навколо зони, шукають слабке місце в захисній побудові і при першій  можливості, що з'явилася, передають м'яч гравцю, що перебігає трьох секундну зону (гарні для цього передачі відскоком, а також передачі, виконані зненацька і точно). Одержавши м'яч, гравець повинний виконати кидок (без удару в підлогу!) і залишитися під кільцем у зручній позі, для повторного стрибка і добивання м'яча. До нього приєднуються для цієї ж мети 2-3 гравця, що знаходяться ближче усього до щита

4. Суддівство гри у баскетбол. Описати такі помилки під час гри у баскетбол: подвійне ведення, пробіг з мячем, дії судді під час допуску таких помилок та    прислати на електронну адресу lubovbogatirova@gmail.com. або viber (0951957949)



                                             23.03.2021

    

1. Виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики(можна скористатись відео).

        комплекс ранкової гімнастики

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати вправи для загального розвитку:

а) біг на місці або по пересіченій місцевості;

б) комплекс вправ для загального розвитку;

в) вправи для м'яз  брюшного пресу: з положення лежачі на спині , піднімання ніг до прямого кута  (дівчата: 2 серії по 12-15 разів, юнаки -2 серії  18-20 разів). 

г) присідання на одній нозі: дівчата - 2х7, юнаки - 2х10 р.

д) стрибкові вправи: 1-3 стрибки на двох ногах, 4 - підтягуючи коліна до грудей. (дівчата - 2 серії по 8-10 разів, юнаки - 2 серії по10-12 разів.

Деякі вправи за сприятливих погодних умов можна виконувати на свіжому повітрі.

3. Техніка передачі мяча в трійках зі зміною місць (переглянути відео).

Техніка передачі мяча в русі  

4. Опис техніки виконання   прислати на електронну адресу lubovbogatirova@gmail.com. або viber (0951957949).

                                     22.03.2021


Практичні завдання  для виконання протягом тижня. Можна виконувати кожного дня.

1. Кожного дня виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики.

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а) біг на місці або по пересіченій місцевості;

б) комплекс вправ для загального розвитку;

в) вправи для м'яз  брюшного пресу: підібрати самостійно, виконувати по 2-3 серії по10-15 разів, в залежності від вправи. 

г) стрибкові вправи: виконувати стрибки з обтяженням (можна використовувати пластикові пляшки з піском, водою  або сіллю).

3. Техніка протидії кидкам у кошик ( переглянути малюнки, зробит опис техніки протидії кидкам по кожному малюнку).







4. Опис техніки виконання   прислати на електронну адресу lubovbogatirova@gmail.com. або viber (0951957949)


 19.03. 2021

Практичні завдання  для виконання протягом тижня. Можна виконувати кожного дня.

1. Кожного дня виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (див. відео).

комплекс ранкової гігієнічної гімнастики

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а) біг на місці або по пересіченій місцевості;

б) комплекс вправ для загального розвитку;

в) вправи для м'яз  брюшного пресу: з положення лежачі на спині , піднімання ніг до прямого кута  (дівчата: 2 серії по 12-15 разів, юнаки -2 серії  18-20 разів). 

г) стрибкові вправи: вистрибування з повного присіду (дівчата - 2 серії по 8-10 разів, юнаки - 2 серії по12-15 разів.

3. Повторити техніку виконання передач в парах на різними способами (переглянути відео)

 техніка виконання передач мяча в баскетболі 

4. Повторити техніку ведення з обводкою. Опис техніки виконання   прислати на електронну адресу lubovbogatirova@gmail.com. або viber (0951957949)


  22, 23, 26.02. 21  

 Практичні завдання  для виконання протягом тижня. Можна виконувати кожного дня.

1. Кожного дня виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики  9виконувати свій варіант )

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а) біг на місці або по пересіченій місцевості;

б) комплекс вправ для загального розвитку

комплекс вправ для загального розвитку

в) вправи для м'яз  брюшного пресу (самостійно обираєте 3 вправи).

г) стрибкові вправи: вистрибування з повного присіду (дівчата - 2 серії по 8-10 разів, юнаки - 2 серії по12-15 разів

Теоретичне завдання

1. Способи протидії кидкам у кошик.

2. Передача мяча в трійках зі зміною місць.

3. Види зонного захисту. 

 4. Описати техніку виконання зазначених завдань та  прислати на електронну адресу lubovbogatirova@gmail.com,

18.01, 19.01, 22.01.   

 1. Виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики(можна скористатись відео).

        комплекс ранкової гімнастики

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати вправи для загального розвитку:

а) біг на місці або по пересіченій місцевості;

б) комплекс вправ для загального розвитку;

в) вправи для м'яз  брюшного пресу: з положення лежачі на спині , піднімання ніг до прямого кута  (дівчата: 2 серії по 12-15 разів, юнаки -2 серії  18-20 разів). 

г) присідання на одній нозі: дівчата - 2х7, юнаки - 2х10 р.

д) стрибкові вправи: 1-3 стрибки на двох ногах, 4 - підтягуючи коліна до грудей. (дівчата - 2 серії по 8-10 разів, юнаки - 2 серії по10-12 разів.

Деякі вправи за сприятливих погодних умов можна виконувати на свіжому повітрі.

3. Повторити техніку виконання передач мяча у парах та трійках на місці та у русі. Підібрати 2 рухливих гри для закріплення техніки виконання передач. 

Прислати виконане завдання  на електронну адресу lubovbogatirova@gmail.com,


                           12.01., 15.01. 2021

      1. Виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. (можна скористатись відео).

        комплекс ранкової гімнастики

2. Техніка виконання поворотів вперед і назад: описати техніку виконання поворотів вперед і назад в баскетболі, визначити необхідність виконання , прислати на  електронну адресу lubovbogatirova@gmail.com

3. Техніка виконання подвійного кроку. (див. відео) 

Техніка виконання подвійного кроку

4.  Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати вправи для загального розвитку:

а) біг на місці або по пересіченій місцевості;

б) комплекс вправ для загального розвитку;

в) вправи для м'яз  брюшного пресу: з положення лежачі на спині , піднімання ніг до прямого кута  (дівчата: 2 серії по 12-15 разів, юнаки -2 серії  18-20 разів). 

г) стрибкові вправи: вистрибування з повного присіду (дівчата - 2 серії по 8-10 разів, юнаки - 2 серії по12-15 разів

Деякі вправи за сприятливих погодних умов можна виконувати на свіжому повітрі.


                            09.11-15.11. 2020 


Практичні завдання  для виконання протягом тижня. Можна виконувати кожного дня.

1. Кожного дня виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики  9виконувати свій варіант )

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а) біг на місці або по пересіченій місцевості;

б) комплекс вправ для загального розвитку

комплекс вправ для загального розвитку

в) вправи для м'яз  брюшного пресу (самостійно обираєте 3 вправи).

г) стрибкові вправи: вистрибування з повного присіду (дівчата - 2 серії по 8-10 разів, юнаки - 2 серії по12-15 разів

Теоретичне завдання

Підібрати вправи для колового тренування ( для удосконалення у техніці виконання передач різними способами) - 3 станції,  прислати на електронну адресу lubovbogatirova@gmail.com,


                               19.10-25.10. 2020 

Практичні завдання  для виконання протягом тижня. Можна виконувати кожного дня.

1. Кожного дня виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (див. відео).

комплекс ранкової гігієнічної гімнастики

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а) біг на місці або по пересіченій місцевості;

б) комплекс вправ для загального розвитку;

в) вправи для м'яз  брюшного пресу: з положення лежачі на спині , піднімання ніг до прямого кута  (дівчата: 2 серії по 12-15 разів, юнаки -2 серії  18-20 разів). 

г) стрибкові вправи: вистрибування з повного присіду (дівчата - 2 серії по 8-10 разів, юнаки - 2 серії по12-15 разів

Теоретичне завдання

Підібрати вправи для колового тренування (оволодіння технічними прийомами гри у баскетбол) - 4 станції, відео з виконанням вистрибувань з повного присіду прислати на електронну адресу lubovbogatirova@gmail.com, за результатами чого буде виставлено оцінку за модуль

                                     

                                 26.10-01.10. 2020 

Практичні завдання  для виконання протягом тижня. Можна виконувати кожного дня.

1. Кожного дня виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики.

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а) біг на місці або по пересіченій місцевості;

б) комплекс вправ для загального розвитку;

в) вправи для м'яз  брюшного пресу: підібрати самостійно, виконувати по 2-3 серії по10-15 разів, в залежності від вправи. 

г) стрибкові вправи: виконувати стрибки з обтяженням (можна використовувати пластикові пляшки з піском або сіллю).

Теоретичне завдання

Жонглювання мячем

Переглянути  відео та зробити опис вправ. Завдання прислати на електронну адресу lubovbogatirova@gmail.com


                                    02.11.-08.11. 2020 

Практичні завдання  для виконання протягом тижня. Можна виконувати кожного дня.

1. Кожного дня виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (див. відео).

комплекс ранкової гімнастики.

2. Протягом дня, у зручний час, але не пізніше 18.00 виконувати:

а) біг на місці або по пересіченій місцевості;

б)    вправи для розвитку фізичних якостей.

тренування на карантині

комплекс вправ для загального розвитку;

в) імітувати техніку виконання подвійного кроку.

 Переглянути відео.

техніка виконання подвійного кроку


Теоретичне завдання

Описати техніку виконання кидків після зупинок кроком і стрибком.  Завдання прислати на електронну адресу lubovbogatirova@gmail.com





1 коментар: